Distribution
– med præcision
Xpressen klarer alle former for distributionsopgaver over hele Danmark. Til kontorer og industrivirksomheder. Til butikker og varehuse. Til alle brancher og alle steder. Altid med stor præcision.
Distribution er en vigtig del af vores forretning. Hver dag udfører vi store som små distributionsopgaver for tilfredse kunder og det er vi i al beskedenhed rigtig gode til.
Vi kører dagligt læssevis af pakker for blandt andre UPS. For UPS er det vigtigt at deres pakker kommer ud til den rette modtager og at det sker til tiden.
Hver dag besøger vi over 1000 kunder, men der er altid plads til flere. For flere informationer kontakt os på telefon 73 66 24 60. Vi sidder parat til at hjælpe dig!
Uanset om opgaven omfatter små eller store forsendelser, om der er få eller mange leveringsadresser og uanset det ønskede tidspunkt for levering, så finder vi hurtigt en løsning, der matcher dine behov. Vi har styr på logistikken hele vejen.
Xpressen er valgt som lokaldistributør for verdens største kurérfirma.
Kontakt os
Vi står klar til at rådgive og hjælpe med din pakke distribution.
Som kunde hos Xpressen kan du ringe døgnet rundt eller få dit private password til vores hurtige og effektive online booking.
Vi ser frem til at høre fra dig og være din næste distributør.
Kontakt os
Spørgsmål og svar
Hvor er min pakke?
Jeg har ikke fået oplyst et pakkenr. af afsender.
Kontakt afsenderen af din forsendelse og få tilsendt et pakkenummer.
Hvor finder jeg mit Track & Trace nummer?
Dit specifikke Track & Trace nummer, kan findes enten på sms eller mail.
Der er ikke registreret nogle hændelser på pakkenummeret.
Kontakt venligst afsenderen, da Xpressen sandsynligt ikke har modtaget jeres pakke fra afsenderen.
Track din forsendelse her
Forkert adresse:
Jeg har desværre oplyst de forkerte leverings informationer.
Kontakt venligst Xpressen eller afsender hurtigst muligt!
Ønsker at ændre adressen på pakken.
Vi planlægger ruten dagen inden du har din forventede forsendelse, og når pakken er sendt afsted fra leverandøren, er det desværre ikke muligt at ændre leveringsadressen.
Har ikke fået min pakke:
Pakken er ikke modtaget, selvom den står til ‘Leveret’.
Kontakt os via tlf eller mail.
Hvordan kan jeg finde dokumentation på min levering?
Enten via en sms eller mail, hvis din afsender er tilknyttet vores Track & Trace service.
Jeg har fået en sms eller mail med at pakken er afleveret på adressen, men jeg har ikke fået den.
Kontakt os hurtigst muligt via tlf eller mail.
SMS & Email
Min pakke er leveret, men jeg har ikke fået en sms eller mail, på at pakken er leveret.
Afsenderen af din forsendelse, er højst sandsynligt ikke tilknyttet vores Track & Trace system.
Hvorfor får jeg ikke en sms eller mail med et Track & Trace nummer?
Afsenderen af din forsendelse, er højst sandsynligt ikke tilknyttet vores Track & Trace system.
Ingen hjemme
Hvad gør I hvis jeg ikke er hjemme, når I kommer?
Vi leverer din pakke ud fra de givne leveringsinstruktioner. Det er dermed heller ikke en nødvendighed, at opholde sig på sin bopæl på selve leveringsdagen.
Leverer I pakken uden kvittering?
Chaufføren vil ved levering tage et billede af leveringen, blot for at kunne dokumentere at pakken/pakkerne er nået frem til den retmæssige adresse.
Jeg bor I en låst opgang, hvordan leverer I?
I en låst opgang, vil vi først forsøge med at ringe på hos kunden. Hvis vi ikke kan komme ind, vil vi derefter prøve hos de andre beboere i opgangen. Tredje og sidste løsning er at ringe til kundens telefonnummer, hvor der eventuelt kan findes en løsning.
Driftstatus / forsinkelser = Normal drift
Hvis der vil være forsinkelser I dit område, vil du få en mail med yderligere information.
Kontakt os
Tlf: +45 70 70 77 95
Mandag til fredag 09:00 – 20:00
E-mail: dist@xpressen.dk
Mandag til fredag 08:00 – 20:00