FAQ - Distribution

Hvor er min pakke

Kontakt afsenderen af din forsendelse og få tilsendt et pakkenummer.

Dit specifikke Track & Trace nummer, kan findes enten på sms eller mail.

Kontakt venligst afsenderen, da Xpressen sandsynligt ikke har modtaget jeres pakke fra afsenderen.

Forkert adresse:

Kontakt venligst Xpressen eller afsender hurtigst muligt!

Vi planlægger ruten dagen inden du har din forventede forsendelse, og når pakken er sendt afsted fra leverandøren, er det desværre ikke muligt at ændre leveringsadressen.

Har ikke fået min pakke:

Enten via en sms eller mail, hvis din afsender er tilknyttet vores Track & Trace service.

SMS & Email

Afsenderen af din forsendelse, er højst sandsynligt ikke tilknyttet vores Track & Trace system.

Afsenderen af din forsendelse, er højst sandsynligt ikke tilknyttet vores Track & Trace system.

Ingen hjemme

Vi leverer din pakke ud fra de givne leveringsinstruktioner. Det er dermed heller ikke en nødvendighed, at opholde sig på sin bopæl på selve leveringsdagen.

Chaufføren vil ved levering tage et billede af leveringen, blot for at kunne dokumentere at pakken/pakkerne er nået frem til den retmæssige adresse.

I en låst opgang, vil vi først forsøge med at ringe på hos kunden. Hvis vi ikke kan komme ind, vil vi derefter prøve hos de andre beboere i opgangen. Tredje og sidste løsning er at ringe til kundens telefonnummer, hvor der eventuelt kan findes en løsning.


Driftstatus / forsinkelser = Normal drift

Hvis der vil være forsinkelser I dit område, vil du få en mail med yderligere information. 

 

Kontakt os

Tlf: +45 70 70 77 95

Mandag til fredag 09:00 - 20:00

 

Email: dist@xpressen.dk

Mandag til fredag 08:00 - 20:00

 

 

Track din forsendelse her