Reklamationer og erstatningsforhold
Alle transporter udføres i henhold til CMR-loven herunder forhold som skade, bortkomst, erstatninger mv., og behandles i overensstemmelse med samarbejdsaftalen.
Bemærk:
- Reklamationer skal ske uden ugrundet ophold og være Xpressen i hænde senest 72 timer efter levering.
- Alle reklamationer skal indeholde billeddokumentation.
- Xpressen udsteder en kreditnota på det aftalte beløb, som udstedes senest 10 efter sagens afslutning.
Overholdes ovennævnte frist ikke vil erstatningskrav ikke kunne gøres gældende.
Se yderlig omkring reklamationer under logistikbetingelser.
Erstatning ved bortkomst og beskadigelse på pakkerne vil max. kunne udgøre kr. 500 pr. pakke.
Der henvises i øvrigt til reklamations- og forældelsesreglerne (§ 38 og § 41).
Betaling foregår ved at Xpressen udsteder en kreditnota på det aftalte beløb. Kreditnota udstedes senest 10 dage efter afslutning af sagen. Skulle kunde ikke have modtaget kreditnotaen inden denne frist skal der rykkes for denne.
Reklamation
Ønsker du at indsende en reklamation? Brug vores online formular når det passer dig.